Waar paard en mens elkaar ont-moeten

Even voorstellen:

Stichting Dimarte is een plek waar paard en mens ont-moet.

De stichting vangt paarden met uiteenlopende problematiek op, revalideert en bemiddeld waar mogelijk. We zetten ons met een groep van vrijwilligers en hulpverleners hard in om het paard weer paard te laten zijn. Daarnaast is het een ”dak” waaronder hulpverlening laagdrempelig aangeboden wordt, kennis gedeeld mag worden, mens en dier zich vrij verbind. Zodat niet alleen het welzijn van de paarden binnen de stichting verbeterd kan worden, maar ook paarden daar buiten.

Anders doen, anders denken, samen doen.

Stichting Dimarte is een non-profit organisatie dat zich samen met vrijwilligers en hulpverleners inzet om het paard weer paard te laten zijn. De stichting blijft zich innoveren op het gebied van huisvesting en dierenwelzijn. Naast het opvangen van de dierenhoudt de stichting zich ook bezig met het delen van kennis.

Sinds najaar 2019 zit de stichting op een nieuwe locatie, in Raerd. De stichting huisvest nu meer dan 30 paarden. Naast de paarden die in de opvang staan huisvest de stichting ook een aantal paarden en bijzonder pension. Sommige van de paarden in de opvang zijn toe aan een nieuw thuis en worden aangeboden ter bemiddeling.

Vele handen maken licht werk, daarom is de stichting altijd erg blij met de vrijwilligers die zich inzetten voor de dieren. Heeft u interesse in het doen van vrijwilligerswerk, stuur ons gerust een berichtje.

Naast de vrijwilligers zijn wij ook erg blij met onze donateurs. Wilt u graag doneren? U kunt via onze facebookpagina een donatie schenken. Klik op de onderstaande knop om naar de facebookpagina te gaan.

Zonder jullie kanjers waren we nooit zo ver gekomen! Dankjewel!